Belang van remedial teaching voor de onderwijsinstelling Merkelbach in AMSTERDAM

Remedial Teaching Praktijk Leerrijk Leren voor Merkelbach uit AMSTERDAM

Voor basisscholen en particuliere begeleiding

Extra ondersteuning voornamelijk gericht op het leerproces en het ontwikkelen van studievaardigheden, voor scholieren in het basisonderwijs in AMSTERDAM en daarna voor het secundair onderwijs in AMSTERDAM.

Wij heten u welkom bij Leerrijk Leren, een bedrijf die deskundig is in het oplossen van de bijzondere obstakels waarmee veel jongeren met leermoeilijkheden op lagere scholen in AMSTERDAM worden geconfronteerd. We begrijpen dat het gebrek aan gespecialiseerde aandacht en persoonlijke ondersteuning dikwijls een struikelblok is voor zulke kinderen, wat kan leiden tot ergernis, achterstand in leren en een negatief zelfbeeld voor het kindje. Om deze reden zetten we ons met passie om deze broodnodige gespecialiseerde hulp aan te verlenen, om kinderen te helpen hun totale academische mogelijkheden te realiseren.

Het belang van Remedial Teaching in het basisonderwijs voor Merkelbach uit AMSTERDAM

In AMSTERDAM bieden we doelgerichte begeleiding aan basisschoolkinderen van groep 5 tot en met 8 om hun  spelling-vaardigheden te verbeteren. In de loop van een deel van de dag is de remedial teacher in AMSTERDAM op school ter plaatse om hen te ondersteunen om hun achterstanden in het leren te verhelpen of in bepaalde gevallen vermijden.

 

Remedial Teaching

Op basisscholen komen we vaak leerlingen tegen die worstelen met bepaalde leervraagstukken, wat resulteert in een grote achterstand in leren. Deze achterstand kan zonder de juiste ondersteuning leiden tot extra leer en maatschappelijke problemen. Om deze uitdagingen aan te pakken, pleiten we voor het belang van extra ondersteuning. Door specifieke ondersteuning kunnen we deze leerachterstand overbruggen en het zelfvertrouwen van de student vergroten.

RT-Praktijk Leerrijk Leren

Leergebieden en ondersteuning:

– spelling en rekenen groep 5 t/m 8
– begrijpend lezen groep 5 t/m 8
– technisch lezen groep 5 t/m 8
– NT2 – taalondersteuning en hulp

– op locatie RT voor basisonderwijs
– op locatie RT voor voortgezet onderwijs
– op locatie RT 1op1 of groepsbegeleiding

– online 1-op-1 remedial teaching
– online huiswerkbegeleiding VO-leerlingen
– aanleren studievaardigheden VO-leerlingen

Onze Aanpak van Remedial Teaching

Bij Leerrijk Leren begrijpen we dat elke pupil uniek is. Veel kinderen die worstelen met het leerproces hebben individuele leerbehoeften die niet altijd kunnen worden aangepakt in een reguliere setting. Dit kan leiden tot blijvende leerproblemen en een afnemende motivatie om te leren. Maar door onze brede benadering van extra ondersteuning, waarbij we diepgaande evaluaties uitvoeren en individuele leerplannen ontwikkelen, kunnen we de unieke behoeften van elk kind aanpakken en hun voortgang bevorderen. Ons gepassioneerde team van professionals staat klaar om efficiënte onderwijsmethoden toe te passen en op maat gemaakte ondersteuning te bieden. Zo kunnen we de leertraject van elke leerling verrijken en hen begeleiden hun volledige leermogelijkheden te bereiken.

 

Casestudies en Successen

Wij zijn er blij op dat we talrijke succesverhalen en succescases kunnen delen die de effect en waarde van onze aanpak aantonen. Deze voorbeelden laten zien hoe onze methodologie leerlingen helpt om hun leermoeilijkheden te aanpakken en hun leer potentieel te verwezenlijken.

 

Waarom voor Merkelbach uit AMSTERDAM?

We zijn bijzonder geïnteresseerd in samenwerking met Merkelbach uit AMSTERDAM. We begrijpen dat organisatie uit AMSTERDAM zich inzet om de best mogelijke onderwijskansen te bieden aan haar leerlingen en wij geloven dat onze diensten hierin een waardevolle aanvulling kunnen zijn. Onze expertise en passie kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan het succes van de leerlingen van Merkelbach uit AMSTERDAM, zowel in hun onderwijskundige prestaties als in hun algemene welzijn. We streven ernaar om een betekenisvolle impact te hebben op de leerlingen van Merkelbach, en samen kunnen we een solide basis leggen voor hun verdere succes en vooruitgang.
 
 

Contacteer Ons

Als ouders of Merkelbach uit AMSTERDAM geïnteresseerd zijn om te ontdekken hoe onze diensten hun leerlingen kunnen ondersteunen en hun leerresultaten kunnen verbeteren, nodigen we hen uit om ons te benaderen. We kijken ernaar uit om samen te werken en bij te dragen aan het succes van de leerlingen van Merkelbach uit AMSTERDAM. Laten we samenwerken om een optimale leeromgeving te creëren en de leerervaring van de leerlingen te optimaliseren.

Remedial teaching bij hoogbegaafdheid

Onze remedial teaching is niet enkel gericht op kinderen met leer- of gedragsproblemen, maar ook op zeer begaafde kinderen. We bieden hen stimulerende lessen op maat om hun bekwaamheden verder te vergroten.

Het is essentieel om te onderstrepen dat remedial teaching niet hetzelfde is als bijles. Bijles richt zich vaak op het opfrissen van eerder gegeven materiaal. Onze remedial teacher werkt daarentegen diepgaand met de kinderen, op basis van een individueel plan met een helder doel. Hierbij leren ze ook omgaan met hun bepaalde studie- of gedragsprobleem.

Ons werkgebied
voor onderwijsinstellingen gaat veel verder

Met behulp van veel gedrevenheid ondersteunen we nu en in de nabije toekomst basisscholen en het secundair onderwijs uit de onderstaande steden e.o.

Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Almere, Nijmegen, Tilburg, Eindhoven, Breda, Roermond, Leiden, Arnhem, Maastricht, Deventer, Amersfoort, Woerden, Den Bosch, Bergen op Zoom, Waalwijk, Sittard, Nieuwegein, Gorinchem, Leerdam, IJsselstein, Moordrecht, Ede, Veenendaal, Zwolle, Weert, Helmond, Apeldoorn, Barneveld, Doetinchem, Zaltbommel, Wijchen, Zutphen, Etten-Leur, Oss, Uden, Veghel, Culemborg, Haarlem, Bronckhorst, Montfoort, Zeist, Gouda, Vlissingen, Schiedam, Bodegraven, Waddinxveen, Harderwijk, Almere, Huizen, Ridderkerk, Zwijndrecht, Vlaardingen, Tiel, Geleen, Zoetermeer, Voorburg, Brunssum, en Middelburg.

Remedial Teaching
leeroplossingen en methoden

Relatie voor nascholing, verdieping, training en persoonlijke ontwikkeling
Lid van de Landelijke Beroepsvereniging Remedial Teachers
Relatie voor intrinsieke motivatie voor persoonlijk ontwikkelen