Belang van remedial teaching voor de onderwijsinstelling Dr Schaepman-School in KAMPEN

Remedial Teaching Praktijk Leerrijk Leren voor Dr Schaepman-School uit KAMPEN

Voor basisscholen en particuliere begeleiding

Extra ondersteuning primair gericht op het leerproces en het het verbeteren van studievaardigheden, voor scholieren in het basis onderwijs in KAMPEN en daarna voor het voortgezet onderwijs in KAMPEN.

Welkom bij Leerrijk Leren, een bedrijf die gespecialiseerd is in het benaderen van de unieke uitdagingen waarmee verscheidene jongeren met leerproblemen op primair onderwijs in KAMPEN worden mee geconfronteerd worden. We begrijpen dat het tekort aan gespecialiseerde aandacht en individuele begeleiding dikwijls een hindernis is voor dergelijke kinderen, wat kan leiden tot frustratie, achterstand in leren en een laag zelfvertrouwen voor het kind. Om die reden zetten we ons met passie om deze broodnodige gespecialiseerde hulp aan te bieden, om jongeren te ondersteunen hun volledige academische mogelijkheden te verwezenlijken.

Het belang van Remedial Teaching in het basisonderwijs voor Dr Schaepman-School uit KAMPEN

In KAMPEN bieden we doelgerichte begeleiding aan kinderen op de basisschool van groep 5 tot en met 8 om hun  lees-vaardigheden te verbeteren. In de loop van een periode op de dag is de remedial teacher in KAMPEN op school ter plaatse om hen te ondersteunen om hun leerproblemen te verhelpen of in bepaalde gevallen voorkomen.

 

Remedial Teaching

Op basisscholen komen we vaak leerlingen tegen die worstelen met verschillende leervraagstukken, wat resulteert in een substantiële leerachterstand. Deze achterstand kan zonder de juiste ondersteuning leiden tot extra academische en maatschappelijke problemen. Om deze uitdagingen aan te pakken, pleiten we voor het belang van extra ondersteuning. Door gerichte ondersteuning kunnen we deze leerachterstand overbruggen en het zelfvertrouwen van de student vergroten.

RT-Praktijk Leerrijk Leren

Leergebieden en ondersteuning:

– spelling en rekenen groep 5 t/m 8
– begrijpend lezen groep 5 t/m 8
– technisch lezen groep 5 t/m 8
– NT2 – taalondersteuning en hulp

– op locatie RT voor basisonderwijs
– op locatie RT voor voortgezet onderwijs
– op locatie RT 1op1 of groepsbegeleiding

– online 1-op-1 remedial teaching
– online huiswerkbegeleiding VO-leerlingen
– aanleren studievaardigheden VO-leerlingen

Onze Aanpak van Remedial Teaching

Bij Leerrijk Leren begrijpen we dat elke leerling uniek is. Veel kinderen die worstelen met leren hebben individuele leerbehoeften die niet altijd kunnen worden aangepakt in een reguliere omgeving. Dit kan leiden tot voortdurende leerproblemen en een verminderde motivatie om te leren. Maar door onze brede benadering van Remedial Teaching, waarbij we uitgebreide evaluaties uitvoeren en persoonlijke leerplannen ontwikkelen, kunnen we de bijzondere behoeften van elk kind aanpakken en hun voortgang bevorderen. Ons gedreven team van professionals staat klaar om doeltreffende leeraanpakken toe te passen en individuele ondersteuning te bieden. Zo kunnen we de onderwijservaring van elke pupil verrijken en hen begeleiden hun volle leerpotentieel te bereiken.

 

Casestudies en Successen

Wij zijn er blij op dat we talrijke succesverhalen en succescases kunnen uitwisselen die de effect en belang van onze initiatieven laten zien. Deze cases bewijzen hoe onze aanpak kinderen helpt om hun leervraagstukken te verslaan en hun leer potentieel te verwezenlijken.

 

Waarom voor Dr Schaepman-School uit KAMPEN?

We zijn bijzonder geïnteresseerd in samenwerking met Dr Schaepman-School uit KAMPEN. We begrijpen dat instelling uit KAMPEN zich inzet om de best mogelijke onderwijskansen te bieden aan haar leerlingen en wij geloven dat onze services hierin een waardevolle aanvulling kunnen zijn. Onze kennis en toewijding kunnen een aanzienlijke bijdrage leveren aan het succes van de leerlingen van Dr Schaepman-School uit KAMPEN, zowel in hun leer prestaties als in hun algemene welzijn. We streven ernaar om een constructieve impact te hebben op de leerlingen van Dr Schaepman-School, en samen kunnen we een sterke basis leggen voor hun verdere succes en groei.
 
 

Contacteer Ons

Als ouders of Dr Schaepman-School uit KAMPEN geïnteresseerd zijn om te ontdekken hoe onze programma’s hun leerlingen kunnen ondersteunen en hun leerresultaten kunnen verbeteren, nodigen we hen uit om ons te benaderen. We kijken ernaar uit om samen te werken en bij te dragen aan het succes van de leerlingen van Dr Schaepman-School uit KAMPEN. Laten we samenwerken om een optimale leeromgeving te creëren en de leertraject van de leerlingen te optimaliseren.

Remedial teaching bij hoogbegaafdheid

Onze extra ondersteuning is niet alleen gericht op kinderen met studie- of gedragsissues, maar ook op buitengewoon begaafde kinderen. We bieden hen stimulerende lessen op maat om hun vaardigheden verder te ontwikkelen.

Het is belangrijk om te vermelden dat remedial teaching anders is dan bijles. Bijles richt zich meestal op het opnieuw doornemen van eerder gegeven materiaal. Onze remedial teacher werkt integendeel diepgaand met de kinderen, volgens een persoonlijk plan met een concreet doel. Hierbij leren ze ook omgaan met hun specifieke studie- of gedragsuitdaging.

Ons werkgebied
voor onderwijsinstellingen gaat veel verder

Met veel passie ondersteunen we momenteel en in de toekomst basisscholen en het middelbaar onderwijs uit de aangegeven steden e.o.

Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Almere, Nijmegen, Tilburg, Eindhoven, Breda, Roermond, Leiden, Arnhem, Maastricht, Deventer, Amersfoort, Woerden, Den Bosch, Bergen op Zoom, Waalwijk, Sittard, Nieuwegein, Gorinchem, Leerdam, IJsselstein, Moordrecht, Ede, Veenendaal, Zwolle, Weert, Helmond, Apeldoorn, Barneveld, Doetinchem, Zaltbommel, Wijchen, Zutphen, Etten-Leur, Oss, Uden, Veghel, Culemborg, Haarlem, Bronckhorst, Montfoort, Zeist, Gouda, Vlissingen, Schiedam, Bodegraven, Waddinxveen, Harderwijk, Almere, Huizen, Ridderkerk, Zwijndrecht, Vlaardingen, Tiel, Geleen, Zoetermeer, Voorburg, Brunssum, en Middelburg.

Remedial Teaching
leeroplossingen en methoden

Relatie voor nascholing, verdieping, training en persoonlijke ontwikkeling
Lid van de Landelijke Beroepsvereniging Remedial Teachers
Relatie voor intrinsieke motivatie voor persoonlijk ontwikkelen