Belang van remedial teaching voor de onderwijsinstelling Burght in AMSTERDAM

Remedial Teaching Praktijk Leerrijk Leren voor Burght uit AMSTERDAM

Voor basisscholen en particuliere begeleiding

Extra ondersteuning voornamelijk gericht op de leerontwikkeling en het het verbeteren van studievaardigheden, voor studenten in het lager onderwijs in AMSTERDAM en daarna voor het middelbaar onderwijs in AMSTERDAM.

Welkom bij Leerrijk Leren, een organisatie die gespecialiseerd is in het oplossen van de unieke uitdagingen waarmee veel leerlingen met leeruitdagingen op basisscholen in AMSTERDAM worden mee geconfronteerd worden. We hebben begrip voor dat een tekort aan gerichte aandacht en persoonlijke ondersteuning vaak een hindernis is voor zulke jongeren, wat kan zorgen voor tot ergernis, leerachterstand en een laag zelfbeeld voor het kindertje. Om deze reden zetten we ons met passie om deze noodzakelijke specifieke ondersteuning aan te geven, om jongeren te helpen hun complete leer mogelijkheden te bereiken.

Het belang van Remedial Teaching in het basisonderwijs voor Burght uit AMSTERDAM

In AMSTERDAM bieden we gerichte begeleiding aan kinderen op de basisschool van groep 5 tot en met 8 om hun  spelling-vaardigheden te verbeteren. Tijdens een periode op de dag is de remedial teacher in AMSTERDAM op school beschikbaar om hen te ondersteunen om hun leerproblemen te verhelpen of in een aantal gevallen voorkomen.

 

Remedial Teaching

Op basisscholen komen we vaak kinderen tegen die worstelen met bepaalde leerprocessen, wat resulteert in een grote leerachterstand. Deze achterstand kan zonder de juiste ondersteuning leiden tot verdere onderwijskundige en sociale problemen. Om deze uitdagingen aan te pakken, pleiten we voor het belang van leerondersteuning. Door doelgerichte ondersteuning kunnen we deze leerachterstand overbruggen en het zelfvertrouwen van de leerling vergroten.

RT-Praktijk Leerrijk Leren

Leergebieden en ondersteuning:

– spelling en rekenen groep 5 t/m 8
– begrijpend lezen groep 5 t/m 8
– technisch lezen groep 5 t/m 8
– NT2 – taalondersteuning en hulp

– op locatie RT voor basisonderwijs
– op locatie RT voor voortgezet onderwijs
– op locatie RT 1op1 of groepsbegeleiding

– online 1-op-1 remedial teaching
– online huiswerkbegeleiding VO-leerlingen
– aanleren studievaardigheden VO-leerlingen

Onze Aanpak van Remedial Teaching

Bij Leerrijk Leren begrijpen we dat elke leerling uniek is. Veel kinderen die worstelen met leren hebben unieke leerbehoeften die niet altijd kunnen worden aangepakt in een klassikale setting. Dit kan leiden tot blijvende leerproblemen en een verminderde motivatie om te leren. Maar door onze holistische benadering van extra ondersteuning, waarbij we grondige evaluaties uitvoeren en op maat gemaakte leerplannen ontwikkelen, kunnen we de unieke behoeften van elk kind aanpakken en hun voortgang bevorderen. Ons gedreven team van experts staat klaar om efficiënte leerstrategieën toe te passen en persoonlijke ondersteuning te bieden. Zo kunnen we de leerervaring van elke leerling verbeteren en hen helpen hun volledige leerpotentieel te bereiken.

 

Casestudies en Successen

We zijn er blij op dat we vele prestaties en casestudies kunnen delen die de impact en betekenis van onze initiatieven demonstreren. Deze voorbeelden laten zien hoe onze benadering jongeren helpt om hun leermoeilijkheden te verslaan en hun leer potentieel te realiseren.

 

Waarom voor Burght uit AMSTERDAM?

We zijn bijzonder geïnteresseerd in samenwerking met Burght uit AMSTERDAM. We begrijpen dat organisatie uit AMSTERDAM zich inzet om de best mogelijke onderwijskansen te bieden aan haar leerlingen en wij geloven dat onze services hierin een waardevolle aanvulling kunnen zijn. Onze deskundigheid en inzet kunnen een grote bijdrage leveren aan het succes van de leerlingen van Burght uit AMSTERDAM, zowel in hun leer prestaties als in hun totale welzijn. We streven ernaar om een positieve impact te hebben op de leerlingen van Burght, en samen kunnen we een krachtige basis leggen voor hun komende succes en ontwikkeling.
 
 

Contacteer Ons

Als ouders of Burght uit AMSTERDAM geïnteresseerd zijn om te ontdekken hoe onze ondersteuning hun leerlingen kunnen ondersteunen en hun leerresultaten kunnen verbeteren, nodigen we hen uit om ons te benaderen. We kijken ernaar uit om samen te werken en bij te dragen aan het succes van de leerlingen van Burght uit AMSTERDAM. Laten we samenwerken om een uitstekende leeromgeving te creëren en de leerervaring van de leerlingen te optimaliseren.

Remedial teaching bij hoogbegaafdheid

Onze individuele begeleiding is niet alleen gericht op kinderen met studie- of gedragsproblemen, maar ook op zeer begaafde kinderen. We bieden hen uitdagende lessen op maat om hun bekwaamheden verder te ontwikkelen.

Het is cruciaal om te vermelden dat remedial teaching niet hetzelfde is als bijles. Bijles richt zich doorgaans op het opfrissen van eerder gegeven materiaal. Onze remedial teacher werkt integendeel grondig met de kinderen, conform een eigen plan met een concreet doel. Hierbij leren ze ook omgaan met hun bepaalde studie- of gedragsissue.

Ons werkgebied
voor onderwijsinstellingen gaat veel verder

Met behulp van veel passie ondersteunen we momenteel en in de komende tijden basisscholen en het secundair onderwijs uit de volgende steden e.o.

Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Almere, Nijmegen, Tilburg, Eindhoven, Breda, Roermond, Leiden, Arnhem, Maastricht, Deventer, Amersfoort, Woerden, Den Bosch, Bergen op Zoom, Waalwijk, Sittard, Nieuwegein, Gorinchem, Leerdam, IJsselstein, Moordrecht, Ede, Veenendaal, Zwolle, Weert, Helmond, Apeldoorn, Barneveld, Doetinchem, Zaltbommel, Wijchen, Zutphen, Etten-Leur, Oss, Uden, Veghel, Culemborg, Haarlem, Bronckhorst, Montfoort, Zeist, Gouda, Vlissingen, Schiedam, Bodegraven, Waddinxveen, Harderwijk, Almere, Huizen, Ridderkerk, Zwijndrecht, Vlaardingen, Tiel, Geleen, Zoetermeer, Voorburg, Brunssum, en Middelburg.

Remedial Teaching
leeroplossingen en methoden

Relatie voor nascholing, verdieping, training en persoonlijke ontwikkeling
Lid van de Landelijke Beroepsvereniging Remedial Teachers
Relatie voor intrinsieke motivatie voor persoonlijk ontwikkelen